Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Ina - 16 februari 2009 08:22

Vill skriva av mig min oerhörda tacksamhet.

Har en väninna som själv är en gift trebarns mamma.

Hon är otroligt duktig på sitt arbete, ser bra ut, grym på att laga mat, psykologisk med barn, utstrålar carisma och är en ängel mot mig och min familj!

Hon gör det där lilla extra som vän som gör att man blir så rörd att ögonen vattnas. Trots sitt egna hektiska liv med stor släkt, familj och arbete så tar hon sig tid att bry sig. Hon hör av sig, lämnat mat vid dörren och vill gärna att min mellersta dotter får komma hem till dem ibland för att tänka på annat än att oroa sig för sin sjuka syster, pappa och de andra i släkten som är sjuka.

 Det kallar jag stort hjärta och kommer aldrig någonsin att glömma hennes omtänksamhet.

Mina barn uppfattar henne och hennes familj som släkt till oss men bara för att hon ger mig sitt ena finger så kommer jag inte ta hela handen. Respekterar och värdesätter henne och familjen så mycket!  

Av Ina - 16 februari 2009 08:08

God morgon!

Vaknade i morse lika trött som vanligt.

Blev väckt många ggr men inte utav min stora flicka som brukar sova oroligt pga av smärtor och ångest utan av våra andra två barn.

Förmodligen så hjälpte hennes medeciner hyfsat i natt eller så orkade hon inte väcka oss, det händer ju också. Denna morgon klarade hon inte sitta med oss vid frukost bordet, utan fick ta sina medeciner i sängen och vänta på att de ska ta udden på smärtorna. Hoppas hon får mera ork och kan vara i skolan ngt under dagen. Tur att hon har sovmorgon.

Är så glad för att vi äntligen fått en asistent som finns vid hennes sida under skoltiden. Men det tog tid att få igenom det.

Presentation

Omröstning

Vilka är dina prioriteringar i livet?
 Hälsa
 Familjen/Vänner
 Framgång
 Pengar
 Utseende
 Resa
 Sig själv
 Hjälpa andra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards