Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Ina - 15 februari 2009 21:47

Varje kväll undrar jag hur natten kommer att bli.

Kommer vår dotter som lider av en ganska ovanlig sjukdom vakna av smärtor och ha svårt att somna om igen? Eller kommer jag få ett samtal om att min lilla syster är på väg akut med ambulans till sjukhuset igen?

Och sedan själv ha svårt att sova pga av oron för vad är det för sjukdom min man lider av? Utredningen har pågått i tre månader, samtidigt som min moster har cancer, opererats och får behandling. Sedan så hamnade min mamma på sjukhus, hallå!!!!! Det känns som att det är lite mycket nu.

Har sömnsvårigheter och får ångest då tankarna flyger iväg...

Men jag ska ju försöka vara positiv för jag behöver stötta mina som jag älskar så!!!!

Av Ina - 15 februari 2009 15:44

Hej!

Sitter hos min väninna och har blivit inspirerad att starta en blogg för att bearbeta mina bättre och sämre dagar.

Följ min vardag som inte är som alla andras, tro mig!

Känns nervöst.


Presentation

Omröstning

Vilka är dina prioriteringar i livet?
 Hälsa
 Familjen/Vänner
 Framgång
 Pengar
 Utseende
 Resa
 Sig själv
 Hjälpa andra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards